reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Frialová

Lenka Frialová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Love is a tower of strength to me. I am the shoreline, but you're the sea./Pearl Jam/ Zoznam autorových rubrík:  IndoorOutdoor

reklama

Indoor

10 dôvodov, prečo milujem splavy

Lenka Frialová

10 dôvodov, prečo milujem splavy

Je ich, samozrejme viac, ale tie najzákladnejšie som vtesnala do "prvej desiatky". Každý z nasledujúcich dôvodov je sám osebe nie tak atraktívny, ako keď sú spolu všetky na "jednej lodi". A keď k tomu ešte pridáte krásne počasie, žiadne zranenia ani iné nepríjemnosti, tak vám môžem zaručiť nezabudnuteľné zážitky.

  • 1. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 787x
  • 6
Spomienky v krabičke

Lenka Frialová

Spomienky v krabičke

Pôvodne som chcela hľadať čosi iné v tom šuplíku, no osud mi dal do ruky červenú, mierne dokrčenú krabičku veľkosti asi tak A4. Asi od bonboniéry. Bola založená medzi hrubými fotoalbumami, tak som si intuitívne myslela, že tam budú len nejaké fotky z dovoleniek. Moja zvedavosť mi však nedala na výber a krabičku som otvorila.

  • 8. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 2
Má umenie budúcnosť?

Lenka Frialová

Má umenie budúcnosť?

Síce som tejto téme obetovala celú SOČ-ku a tým pádom by mi mala prerastať cez hlavu, táto téma je čím ďalej /nielen pre mňa/ viac-menej závažná.

  • 13. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 182x
  • 26
O dvoch bezdomovcoch

Lenka Frialová

O dvoch bezdomovcoch

Kde bolo,tam bolo, žili vedľa seba dvaja bezdomovci.

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 688x
  • 0
Jeseň

Lenka Frialová

Jeseň

Výsledný produkt mojej prvej dadaistickej básne:))

  • 18. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 404x
  • 8
reklama
Anjel

Lenka Frialová

Anjel

Ako každý večer, aj tento si tesne predtým, ako pôjdem spať, pustím mp3 prehrávač. Po chvíli sa mi zatvárajú viečka a mp3-ka sa mi kĺže po perine. Nevnímam. Pomaly upadám do spánku.

  • 25. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 787x
  • 13
Ako si vytvoriť dadaistickú báseň

Lenka Frialová

Ako si vytvoriť dadaistickú báseň

Keď som s týmto prišla za našimi, tak okamžite chceli vedieť, ako sa taká dadistická báseň robí. Veď dadaizmus je umelecký smer, čo aká báseň? Tak som im doniesla čítanku zo školy pre tretie ročníky na strednej, otvorila som stranu 222 a začala som čítať, čo tam bolo napísané:

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 749x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu