reklama

Spomienky v krabičke

Pôvodne som chcela hľadať čosi iné v tom šuplíku, no osud mi dal do ruky červenú, mierne dokrčenú krabičku veľkosti asi tak A4. Asi od bonboniéry. Bola založená medzi hrubými fotoalbumami, tak som si intuitívne myslela, že tam budú len nejaké fotky z dovoleniek. Moja zvedavosť mi však nedala na výber a krabičku som otvorila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na moje počudovanie tam žiadne fotky z dovoleniek neboli. Teda aspon nie z čias, keď som ja už bola na svete. Všetky fotky boli čiernobiele a rôzneho formátu. Od úplne maličkých asi ako dlaň, až po klasické 9x13. Forma týchto malých obráštekov mi nedala rozmýšlať nad tým, ako /akým fotoaparátom/, kedy a kým boli odfotené. Boli to fotky zo života mojich rodičov. Taký prierez. Od malých deciek, cez šialenú hippies pubertu až po svadobné fotky. 

Našla som tam aj fotky z tatinovej povinnej vojenskej služby. Tie boli fakt komické, najmä s obrovskými leteckými okuliarmi, starými autami, či iné pózy. A tá uniforma s čiapkou...také niečo sa nevidí každý deň:). No a mamina teda vyzerala za mladi veľmo pekne, súdiac podľa fotiek (po kom to asi mám :o)). Stužková, samozrejme nechýbala a mala som čo robiť, aby som sa nezačala nahlas smiať. Také kostýmy a scény mi budú inšpiráciou na našu stužkovú. Výlety s kamarátmi a rôzne čundre, brigády boli tiež. Každý moment, aj "zbytočné" momentky boli zaznamenané.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Malo to však svoje čaro. Možno sa to bude zdať ako klišé, ale pri týchto fotkách a situáciách na nich zachytených som si uvedomila nielen krásu fotky, nápadité momentky, aj keď čiernobiele, ale aj fakt, že vtedy mladí žili úplne inak. Bez počítačov, bez stresov...Žili spokojnejším, bezstarostnejším životom, i keď niekedy ťažkým, no mali svojich priateľov, ktorí ich vždy podržali a trávili spolu veľa pekných chvíľ. A popritom sa aj fotili:). Hotový fotopríbeh.

Túto krabičku preto beriem ako čosi tajomné, no poučné zároveň. Poučné v tom, že si máme naplno vychutnať život s ľuďmi, ktorých máme radi a pre mňa osobne naučiť sa lepšie manipulovať s komplikovaným prístrojom zvaného foťák :), aby som si potom aj ja mohla pospomínať, alebo aby raz aj moje deti objavili takú krabičku s mojim detstvom, mladosťou... 

Lenka Frialová

Lenka Frialová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Love is a tower of strength to me. I am the shoreline, but you're the sea./Pearl Jam/ Zoznam autorových rubrík:  IndoorOutdoor

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu