reklama

Má umenie budúcnosť?

Síce som tejto téme obetovala celú SOČ-ku a tým pádom by mi mala prerastať cez hlavu, táto téma je čím ďalej /nielen pre mňa/ viac-menej závažná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Umenie je nanič. Je nepotrebné. Túto vetu som už počula veľakrát. Veľa ľudí si umenie neváži a pritom si ani neuvedomujú,že ho majú okolo seba všade. Mnohí si pod pojmom umenie predstavia obrazy typu "to by som spravil aj ja" a zabúdajú, že umenie je aj architektúra, literatúra, hudba, divadlo...

Preto je aj umenie prežiť z umenia:). Presadiť sa na trhu plnom gýčov a konzumentských blbostí a zbytočností podľa najnovšej módy s niečím originálnym je niekedy zázrak. Sám človek /kupujúci/pritom zabúda na vlastnú identitu a riadi sa podľa toho, čo je "in" a nie podľa toho, čo sa mu páči. Je len ovcou v stáde a akákoľvek odchýlka od "normálu" /mimochodom, ČO je normálne???/ ho robí čiernou ovcou. Len preto, lebo je iný. Pokrytectvo a predsudky mu dali čiernu farbu na kožu /resp. na vlnu:)/.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ALE... 

Možno je to aj z veľkej časti tým, že originálne umelecké dielo je drahé. Príliž drahé pre obyčajného spotrebiteľa, ktorý je zvyknutý na lacné rožky z Tesca. Kto chce, za umenie si zaplatí...

ALE... 

Je možné definovať umenie? Je pre niekoho umenie napríklad také grafitti? Alebo pokrčený kus plechu na trávniku?? Prečo chcú ľudia aj také veci, ktoré sa im nepáčia?

PREČO NECHCÚ BYŤ INÍ?...Asi si to pomýlili s IN-í....:)

Lenka Frialová

Lenka Frialová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Love is a tower of strength to me. I am the shoreline, but you're the sea./Pearl Jam/ Zoznam autorových rubrík:  IndoorOutdoor

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu